مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

مدیرکل مدیریت بحران کرمان گفت: در مجموع راه ارتباطی ۲۹۰ روستا در بخش‌های متاثر از جاری شدن سیلاب در جنوب کرمان مسدود شده بود که با همکاری نیروهای امدادی و راهداری تاکنون راه ارتباطی تعدادی از این روستاها باز و همچنان راه ۱۴۴ روستا در شهرستان‌های قلعه گنج، کهنوج، رودبار جنوب و ریگان به علت جاری شدن سیل قطع است.

خسارت سیل کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید سعیدی اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی در راستای مقابله با سیل انجام و دستگاه‌های اجرایی وارد عملیات شده بودند که تاکنون خوشبختانه تعداد زیادی از روستاهای متاثر از سیل در جنوب کرمان از حالت اضطرار خارج شده‌اند.

او بیان کرد: حجم بارش‌ها در جنوب و شرق استان کرمان بسیار زیاد بوده است.  در حال حاضر ۹۶ روستا دچار قطعی آب، ۸۱ روستا دچار قطعی برق و ۴۴ روستا در ۴ شهرستان دچار آبگرفتگی هستند.

سعیدی اظهار کرد: بارش‌ها خسارات زیادی به راه‌های اصلی و فرعی، زیرساخت‌های روستایی و شهری، شبکه و خطوط انتقال آب و برق، دام و کشاورزی وارد کرده است که در روزهای آینده میزان این خسارات برآورد خواهد شد.

او گفت: با حضور استاندار جلسه‌ای ستاد مدیریت بحران استان کرمان در شهرستان رودبار جنوب را ظهر امروز،  برگزار و هم اکنون در حال عزیمت به منطقه زهکلوت هستیم.  

مدیرکل مدیریت بحران کرمان  ادامه داد: در حال حاضر ۶ راه فرعی و ۴  راه اصلی در جنوب استان مسدود است.  

کد خبر 495032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha